فقط تصور کنید، به هر مشتری که با اون قرار دارین پیامک میدین و مشتری پاسخ میده منتظر شماست و وقتی به مشتری مراجعه می کنید همه کارهاش رو کنسل کرده و آماده نشسته تا شما بیاین و تو ضیحات رو شروع کنید. در این مقاله سه راهکار کاربردی به شما آموزش میدیم تا این اتفاق بیفته.

1) کنجکاو کردن مشتری:

وقتی با مشتری تماس گرفتید، مشتری رو برای شنیدن صحبت هاتون کنجکاو کنید. اما چطور این کار رو انجام بدیم ؟اگر مشتری ارجاعی بود میگم : آقای ……. ( معرف شما ) از من خواستن که این طرح رو به شما معرفی کنم یا از قبل از معرف سوال کنید که مشتری شما به چه چیزی حساسه مثلا : به آینده فرزندش و شما همین موضوع رو بهانه کنید. اگر مشتری برای به روز رسانی بیمه تماس می گیرید بگین می خوام در مورد این صحبت کنم که تا حالا چقدر سرمایه بیمه عمر دارین یا کدوم پوشش ها برای شما فعال شده یا طرح جدید برای بیمه گذاران عمر فعال شده. اگر مشتری جدید بود بگین که من بیام خودمتتون یک هدیه تبلیغاتی از طرف شرکت تقدیم می کنم. ( با دادن یک هدیه مثل کتاب یا تقویم یا بیمه آتش سوزی منزل مسکونی می تونید مشتری رو نمک گیر کنید و از فروش به چند نفر این هزینه بر می گرده)

2) دادن پیامک یاد آوری

با این مضمون: سلام وقت بخیر آقای ……تاجرباشی هستم مشاور بیمه امروز سه شنبه ساعت ۱۱ قرار داریم. ممنون از وقتی که در اختیارم گذاشتین خدمت می رسم. برای اینکه به بقیه عزیزان که بعد شما با اونها قرار دارم بد قول نشم ممنون میشم لطفا راس ساعت درمحل حضور داشته باشین.

3) ارسال فرم نظر سنجی:

یکی از مدرن ترین راه های برای حرفه ای به نظر رسیدن شما در قرار ملاقات این است که در سایت پر س لاین یک فرم نظر سنجی بسازید و قبل از حضور خودتون با ارسال لینک این فرم مشتری رو شگفت زده کنید. در فرم نظر سنجی در بخش اول رزومه تصویری یا متنی خود را بارگذاری کنید. در بخش های بعدی فرم سوالات زیر را بپرسید :
نام و نام خانوادگی شما، نحوه آشنایی شما با مشاور، زمان پیشنهادی شما برای این جلسه ، مطالبی که مایل هستید مشاور به شما اطلاعات بدهد، چند عدد بیمه عمر دارید .
و در آخر لحن مودبانه و حس بی نیازی شما تاثیر زیادی در کنسل نشدن قرار توسط مشتری دارد.

با تشکر : محمد رضا تاجرباشی 09120046614

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار