مدیرعامل سابق  ChFC و  CFP، برنت کمبال، پس از ده ها سال فعالیت به عنوان مشاور مالی در امور اقتصادی، شاهد بوده است که بازارها در طول دوران خود فراز و نشیب بسیاری داشته اند.

برنت کمبال می گوید :

من هم مثل هرکسی نگران هستم، اما به اندازه کافی تجربه دارم تا این گونه شرایط را در سالهای پیشین تجربه کرده باشم. من به یاد می آورم در سال 2008 حجم معاملات بازار 40٪ کاهش یافت، ولی من دیگر تماس های نگرانکننده مشتریانم را درمورد سرمایه های خود دریافت نمی کردم زیرا، آنها میدانستند که من رویکرد محافظه کار و برنامه ریزی شده ای دارم. بیشتر مشتری های من بازنشسته هستند یا مشاغل خانوادگی خود را اداره می کنند.

کیمبال همچنین گفت:

“مواردی مانند سود سالانه جالب نیستند، اما از همه چیز در بازار های رده پایینتر محافظت میکنند. من حدود نیمی از دارایی مشتری های خود را در بازارهای اینچنینی نظیر بیمه های عمر قرار میدهم، که مانع از دست رفتن اصل پول آنها می شود. این یک روش برای حفاظت از درامد در برابر تورم است.

 

کیمبال میگوید:

ممکن است این مدل سرمایه گزاری یک ماه یا یک سال طول بکشد تا جواب دهد، اما این مدل بازارهای مالی جای خود را پیدا میکنند. در صورت تماس مشتری، آنها را از این امر اطمینان دهید که سرمایه انها در محل امنی سرمایه گزاری شده است . اگر با مشتری خود برنامه ریزی مالی انجام داده اید، شجاعت آنرا داشته باشید که با این برنامه کنار بیایید.” شاید اکنون زمان آن رسیده باشد که به مردم یادآوری کنید، چرا باید پول  خود را در صندوق هایی با درآمد تضمینی مثل بیمه های عمر قرار دهند. مشتریان همچنین ممکن است برای شنیدن اطلاعات بیشتر درباره مزایای بیمه معلولیت یا بیمه عمر آماده باشند پس به آنها مشاوره دهید. هر مشکلی فرصتی ایجاد می کند، ما فقط باید جستجو کنیم که اکنون این فرصت چیست. هم چنین در چنین موقعیت هایی که مشکلات جهانی بوجود می اید و بازارهای مالی دچار رکود می شود، دنبال شرایط منحصر به فردی بگردید که در مواقع خاص بوجود می اید و  فرصت های بسیار خوبی را در اختیار شما می گذارد.

به طور مثال در شرایط حال حاضر که کرونا بر تمام نقاط جهان غلبه کرده است، اکثر بازار های مالی دچار ضرر شده است، اما اگر سهام شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی محور را دنبال کنید، متوجه می شوید چه فرصت عظیمی در این بخش از بازار وجود دارد و روز به روز این پیشرفت ارزش سهام این شرکت ها افزایش می یابد، پس سرمایه گزاری در این گونه شرکت ها را آغاز کنید و منتظر نتیجه باشید.
با مشتریان خود صادق باشید و درمورد سرمایه گزاری انها به طور پیوسته  با آنها در ارتباط باشید و به آنها اطمینان خاطر دهید که شرایط تحت کنترل شماست، اکنون نوبت شماست تا از این شرایط بهره گیری درست را کرده و سود بسیاری را نصیب خودتان و مشتری های خویش بکنید، پس منتظر نتیجه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار