کار کردن در خانه

اگر نماینده بیمه عمر یا مشاورمالی هستید که از خانه کار می کنید، چه کارهایی میتوانید انجام دهید؟ خبر خوب این است که با تکنولوژی امروزی، به احتمال زیاد به داده های مشتری، حساب کاربری ایمیل، رسانه های اجتماعی و اینترنت دسترسی دارید. با این حساب شما می توانید از راه دور کار کنید. اما سوال اینجاست چطور میتوانید هم در خانه کار کنید و هم بازدهی مثبت خود را داشته باشید؟ این 7 پیشنهاد را امتحان کنید تا وضعیت شغلی شما زیر و رو شود.

 نیمه پر لیوان را نگاه کنید

چین ابتدا ویروس کووید19 را دریافت کرد و در ادامه انها مجبور به اجرای قرنطینه شدند. دومین اقتصاد بزرگ جهان در حال بازگشت به وضعیت عادی است. آمار محلی را ببینید. مردم در مورد عفونت و میزان مرگ و میر صحبت می کنند، اما در مورد میزان بهبودی چطور؟ نیمه پر لیوان را در هر شرایطی در نظر بگیرید، جوینده یابنده است.

با مشتریان خود در تماس باشید

مهمترین دارایی شما مشتریانتان هستند، آنها در مورد سرمایه گذاری خود نگران هستند. سرمایه گذاری آنها در صدر لیست اولویت های شماست. با آنها در مورد آنچه در اختیار دارند صحبت کنید. ثبات مالی سرمایه گذاری انها، سیاست های شرکت و جزئیات مربوط به قرارداد انها می تواند موضوعات جذابی برای مشتریان باشد.

 

با مشتری ارتباط صمیمانه برقرار کنید

اگر می خواهید مشاور خوبی باشید، ابتدا انسان خوبی باشید، شاید بپرسید چطور؟ مشتریان شما نیز احتمالاً بخاطر شرایط موجود، در خانه گیر کرده اند. آیا آنها همه چیز مورد نیاز خود را دارند؟ به آنها بگویید کدوام مغازه ها باز هستند و اگر اجناس خاصی که پیدا نمیشوند را پیدا کردید، به آنها اطلاع دهید و معرفی کنید، صمیمانه رفتار کنید و نشان دهید واقعا نیت کمک کردن دارید، این کار سبب می شود آنها احساس صمیمیت بسیاری با شما داشته باشند و این احساس موجب می شود در ادامه کار احساس اعتماد بوجود آید.

 

پیوسته در حال یادگیری باشید

دلایل بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد، اگر وقت ندارید تا در کلاس های آموزشی شرکت کنید از همسالان خود یاد بگیرید. هم چنین از منابع وب سایت MDRT بازدید کنید. پادکست ، فیلم و مقالات بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد، جستجو کنید و پیدا کنید.

 

با مشتریان غیرفعال تماس بگیرید

در دفاتر بایگانی و اسناد و داده های بیمه ها، مشتریان غیرفعال زیادی وجود دارد. آنها یک بار چیزی خریداری کردند ، سپس ناپدید شدند اما توجه کنید آنها هنوز مشتری هستند. نام شما هنوز روی مدارک و قرارداد آنها وجود دارد. دوباره با آنها تماس برقرار کنید اگرچه آنها ممکن است پول خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کرده باشند، اما هنوز هم ممکن است بتوان آنها را متقاعد کرد.

 

به خیریه ها کمک کنید

با وجود مشکلات اخیر و فراگیر شدن ویروس ، بسیاری از فعالیت های اقتصادی دچار ضرر شده است. بنابراین میزان کمک به فعالیت های خیرخواهانه کاهش یافته. شما می توانید بصورت انلاین به موسسات خیریه کمک کنید. به مشتریان خود بگویید چه انسان خیرخواهی هستید و مدام با خود تکرار کنید” من بخشی از مشکل نیستم ، من راه حل هستم”

 

اجتناب از تماس سرد

بنظر من ، در شرایط کنونی همه گیر شدنن ویروس کرونا ، بهتر است از تماس های سرد با مشتریان خود اجتناب کنید . اینکه یک فرد غریبه در دوران قرنطینه بصورت تلفنی تماس بگیرد و مدام درمورد بیمه و … حرف بزند فقط موجب آشفتگی و عصبانیت مشتری خواهد شد. مردم در دوران قرنطینه بسیار بی حوصله هستند و اعصاب ناراحتی دارند ، پس تا جای امکان بر روی اعصاب مشتریان راه نروید! و بجای ان سعی کنید یک ایمیل یا پیام (در شبکه های اجتماعی) به آنها بزنید و حال آنها را بپرسید. این فعالیت باعث می شود احساس متفاوتی نسبت به شما بعنوان یک مشاورمالی یا نماینده بیمه داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار