روش های یافتن مشتری جدید

در حالی که راه های مختلفی برای تعیین چشم انداز توسعه کسب و کار وجود دارد، آنچه که برای من مفید است، چیزی است که من آن را ماهیگیری در یک حوضچه آب به جای اقیانوس می نامم. اگر ماهی خاصی وجود دارد که میخواهید به آن برسید، این که تور خود را بر روی یک نقطه کوچک در اقیانوس بزرگ پهن کنید و امیدوار باشید که به طریقی آن ماهی را که می خواهید از میان تمام ماهی هایی که وجود دارند، بگیرید بسیار ناکارآمد خواهد بود.

این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت. درعوض، شما می توانید کار خود را بسیار آسان تر کنید . پیشنهاد من به شما ماهیگیری در حوضچه کوچک پر از ماهی است. به این روش ماهی های بسیاری خواهد گرفت . در این مقاله به شما کمک خواهم کرد که بتوانید حوضچه های مناسب خود را پیدا کرده و ماهی های بسیار خوبی از آن بدست آورید .

به دنبال مشتریان در مکان های مناسب با راه حل های مناسب بگردید

خودتان را در موقعیتی قرار دهید که بتوانید با بسیاری از افرادی که وضعیت کسب و کار یا اقتصادی آن ها با کارهای شما مطابقت دارد، صحبت کنید. مهم نیست که  بر روی چه بازاری متمرکز هستید. اگر، برای مثال، شما می خواهید با افراد در حوزه سرمایه گذاری خصوصی کار کنید، به کنفرانس های سرمایه گذاری خصوصی بروید یا با مردم در شرکت های مختلف دیدار کنید. ارزشی را که شما به بازار می آورید را درک کنید و با خود فکر کنید که چه مشکلی را حل می کنید.

برای مثال، اکثر کارکنان شرکت سهامی خصوصی دارای مزد متغیر هستند و بیمه معلولیت آنها فقط حقوق پایه را پوشش می دهد. این یک مشکلی است که می توانید حلش کنید. یا اگر بیمه عمر گروهی آن ها تنها حقوق پایه آن ها را تحت پوشش قرار دهید، پس آن ها معمولا خدمات مناسبی از بیمه عمر را دریافت نخواهند کرد.

 

تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی

در حالی که ماهیگیری در حوضچه های کوچک بسیار مهم است، مطمئن شوید که حوضچه ای که هدف قرار می دهید، برای حمایت از کسب و کارتان خیلی کوچک نباشد. اگر چشم اندازهای كافی در آن بازار وجود نداشته باشد، در نظر بگیرید که باید به دنبال چشم انداز در یک رده بالاتر اقتصادی یا به طور کامل در بازارهای مختلف باشید.

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب کنید، به دست آوردن مشتری به زمان و برنامه ریزی نیاز دارد. من یک لیست از چشم انداز دراز مدت دارم و در طرف دیگر یک لیست دیگر از چشم انداز کوتاه مدت و فوری دارم. من به طور مرتب این لیست ها را به روز می کنم، فعالیت ها را دنبال و انتظارات و اهداف را تعیین می کنم.

حوضچه چشم انداز کوتاه مدت شامل افرادی می شود که نیازهایشان را بتوانم سریعا برآورده کنم.  من هر هفته تحقیقاتی را در این بخش انجام می دهم. چشم انداز کوتاه مدت منجر به درآمدی می شود که هفته ها من را مشغول نگه می دارد. در عین حال، من لیستی از چشم انداز های با ارزش بالا را دارم که کار با آنها طولانی مدت تر است. به عنوان مثال، ممکن است مجبور شوید که با هیئت مدیره شرکت های مختلف ملاقات کنید.

مدیر یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت ثروت در ایالات متحده آمریکا و عضو MDRT از سال 1994

3 پاسخ
  1. معصومه بیدمشکی
    معصومه بیدمشکی گفته:

    سلام شبتون بخیر من نماینده در تهران هستم بیمه پاسارگاد .سوالم این هست چگونه میتونم از راهنمایی های استاد تاجر باشی بهره مند بشم.ممنونم

    پاسخ
  2. طیبه اکبری کلاته
    طیبه اکبری کلاته گفته:

    سلام خدمت شما استاد گرامی من چگونه می توانم با همکاران خودم صحبت کنم در صورتی که نمیشه در مدرسه حرفی خارج از موضوع درسی زد راهنمایی کنین ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار