عادت های افراد موفق

بروس لاند (Ph.D.) در سخنرانی سالانهMDRT  سال 2018 گفت: دو عادت برای فروشندگان و مشاوران مالی وجود دارد که می تواند موفقیت را برای آنها به دنبال داشته باشد.  لاند، استاد کسب و کار و یک نویسنده مجرب است. وی هزاران متخصص فروش را آموزش داده است. او دریافته است که موفقیت مردم اغلب بر مبنای عادت های خوب آن ها پایه ریزی می شود .

عادت اول: توضیح خدمات

لاند می گوید: اگر شما نمی توانید به کسی بگویید چه کارهایی از دست شما ساخته است و یا حتی آن را به شیوه ای نگویید که شما را از رقبایتان جدا کند، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که شخص مقابل با شما همکاری کند. اگر شما شبیه بقیه باشید، چرا مشتری نباید با شخص دیگری فعالیت خود را شروع کند؟

با این حال، اکثر ما به مقدار کافی در خصوص صحبت با مشتریان فکر نمی کنیم و برنامه ریزی صحیحی برای آن نداریم. این چیزی است که کارشناس مشاوره، سیمون سینک، به آن “شروع از آغاز” می گوید. برای کمک به درک عمیق تر، لاند اعتقاد دارد ابتدا باید به سوالات پاسخ دهید:

  • به چه چیزی باور دارید؟
  • چرا به آن اعتقاد دارید؟
  • چه کاری انجام می دهید؟
  • چگونه شما آن را متفاوت از سایرین انجام دهید؟
  • برای چه کسانی این کار را انجام داده اید؟
  • در اولین مکالمه چطور از مشتری درخواست می کنید؟

 

عادت دوم: سیستم فروش پایدار

لاند می گوید: “بیش از 90 درصد از فروشندگان، سیستم فروش پایداری ندارند” شما با بررسی کسب و کار خود میتوانید متوجه این امر شوید.  استراتژی های کسب و کاری  که بالاترین درآمد را برای شما تولید می کنند چیست؟ ابتدا به این سوال پاسخ دهید و سپس سیستم ها و فرآیندهایی را که مناسب کسب و کار شماست را پیاده سازی کنید. سعی کنید سیستم فروش شما مقطعی و گذرا نباشد . با اتخاذ تصمیمات درست و استراتژی های صحیح سیستم فروش خود را پایدار کنید.

 

عادت سوم : پیگیری و نظارت

لاند می گوید اکثر فروشندگان پیگیری ضعیفی انجام می دهند و در نهایت با یکی دو بار تلاش پیگیری خود را خاتمه می دهند. این کافی نیست . اگر به کار خود ایمان دارید می بایست برای توسعه کسب و کار خود تلاش کنید . ما در یک دنبای شلوغ و پر رقابت زندگی می کنیم . پس باید استراتژی های شما خلاقانه بوده و مدام آنها را پیگیری کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار