موانع موفقیت

اگر فردا از خواب بیدار نشدید ، کدام بخش از زندگی شما انجام نشده باقی می ماند ؟ مردم درمورد نوع شخصیت شما چه می گویند؟

من این سؤال را می پرسم زیرا عوامل زیادی در کشف چگونگی عبور از موانع برای رسیدن به موفقیت نقش دارند. ابتدا از خود بپرسید: آیا من واقعاً موفقیت می خواهم و این برای من چه معنایی دارد؟

 

شما چه کسی هستید؟

به این فکر کنید که چه چیزی باعث موفقیت شما می شود. برای تعریف صحیح این موضوع ، باید از خود بپرسیم که واقعاً چه کسی هستیم؟ و این مربوط به ارزشهای ما است.

ما تمایل داریم که خودمان را به عنوان نقش خود – مشاوران مالی یا پدر یا مادر – فکر کنیم. من در تلاش هستم تا شما را به فکر کردن در مورد ارزشهای اصلی وادارم. به محض این که به جایی می رسید که تازه می توانید خود را نشان دهید ، و ارزش های شما با اهداف خود هماهنگ می شوند ، بسیاری از تصمیمات زندگی شما بسیار آسان خواهد شد.

بنابراین وقتی دقیقاً می دانیم که چه کسی هستیم ، چه می کنیم و چه کاری انجام نمی دهیم ، چه چیزی را می پذیریم و چه چیزی را نمی پذیریم و مرزهایمان چیست ، می توانیم بسیار متمرکز شویم. و وقتی تمرکز می کنیم ، بسیاری از موانع دیگر مانع ما نمی شوند.

 

چه چیزی می خواهید؟

هنگامی که شما می دانید که چه کسی هستید ، آن گاه می توانید در مورد آنچه در واقع می خواهید صحبت کنید. اگر بخواهید می توانید هدف را کوتاه مدت بسازید. مشکلی نیست که هدف شما چه چیزی است، فقط باید آن را تعریف کنید.

در اهداف کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت، دو مورد را که برای شما مهم است ، بنویسید.

 

برای چه این هدف را میخواهی؟

آیا برای پول است؟ آیا این برای امنیت مالی است؟ آیا برای نفس است؟ آیا برای وضعیت و موقعیت است؟ آیا این برای حس موفقیت است؟ با موضوعی آشنا شوید که “چرا” ی شماست . آن را بنویسید.

وقتی می دانیم که چه کسی هستیم و در حال چه کاری هستیم؟ بسیار راحت می شویم. می توانیم بگوییم که: “این من هستم. این کاری است که من می خواهم انجام دهم. و به همین دلیل من می خواهم آن را انجام دهم. “همه چیز واضح و تعریف شده است.

وقتی می دانید که کی هستید ، این پایه و اساس شما برای همه چیز تعریف می کند. و وقتی می دانید چه می خواهید ، این ماموریت شما می شود. و “چرا” نیروی محرک و منبع اشتیاق شماست.

این کار ساده است زیرا اگر دقیقاً می دانید چه می خواهید ، و می دانید چرا می خواهید ، پس تمام سیستم های خود را در اطراف آن می سازید. تمام تصمیمات شما به آن برمی گردد و هر چیزی که سعی در ایجاد تفکری خلاف آن را داشته باشد تنها یک حواس پرتیست.

زیرا با شخصی که هستید ، مرزهایی که برای خود تعیین کرده اید ، ارزش هایی که برای شما مهم است سازگاری ندارد ، و با “چرا” ی شما مطابقت ندارد. بنابراین تصمیم گیری بسیار راحت می شود.

 

استیون A. پلو ، یک عضو 32 ساله MDRT از ناپل ، فلوریدا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار