شکایت خود را از طریق این فرم ثبت نمایید

قوانین، شرایط و راهنمای استفاده از وب سایت آقای تاجر باشی

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات، به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین

1-توجه داشته باشید کلیه اصول و قوانین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

2-تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند . در صورت مشاهده کلمات نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد.

3- وب‌سایت آقای تاجرباشی اطلاعات کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مطرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

4- اطلاعات موجود کاربران در وب‌سایت کاملاً شخصی می‌باشد؛ لذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌نماید که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به وب‌سایت آقای تاجر باشی اطلاع دهد.
5- خدمات و محتوياتی که توسط آقای تاجر باشی تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات از وب‌سایت آقای تاجر باشی پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد و استفاده از مطالب تنها با عضویت در سایت امکان پزیر است.

6- استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات سایت باما پیگرد قانونی خواهد داشت.

7- برای پیگیری یا سوال درباره سفارش خود با شماره تلفن‌های 09155070764 یا  38470769– 051 تماس بگیرید و یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

8- برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@mrtajerbashi.ir ایمیل ارسال کنید.

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار