بیمه عمر - Don Schwerzler

شروع مسئله بیمه عمر توسط دان شوییرزلر – استیون وانگ، در سن 24 سالگی، شغل و پیشه پدری خود را شروع کرد. در هشت سال اول کار، علی رغم تلاش پیوسته‌ای که داشت به نتیجه‌ی مطلوبی نرسید. به گفته وی: ” من در بدو شروع کار ظهرها را جهت کار کردن اختصاص داده بودم”. وی کار را با اصرار پدرش شروع کرده بود و خود به شخصه این شغل را انتخاب نکرده بود، طبیعی است که او در این صورت اشتیاق و تمایل زیادی برای ادامه از خود نشان نمی‌داد. این موضوع نه برای وانگ و نه پدر او یا مشتریان آن‌ها چندان خوش آیند نبود.

موضوعی که در آن بحبوحه توانست باعث تغییر نگرش وانگ شود، مرگ ناگهانی پدرش بود. وانگ پس از مرگ پدرش متوجه اهمیت بیمه عمر شد. او فهمید که بیمه عمر تا چه حدی می‌تواند محافظ و پشتوانه مفیدی باشد. سوالی که در آن زمان ذهن وانگ را به خود درگیر کرد این بود که :” آیا این موضوع میتواند حرکتی درست جهت ایجاد برنامه جانشینی باشد؟”.

موسسه آتلانتا، توسط دان شوییرزلر  (Don Schwerzler) بیش از سه دهه پیش بنا نهاده شده است. دان علاوه بر گسترش و اداره سایت  family-business-experts.com و در بسیاری از کسب و کارهای خانگی نیز فعالیت داشته است.  در واقع می‌توان گفت دون اولین بار مسئله ” بیمه عمر” را مطرح کرد که در ادامه به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت:

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر را می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری معرفی کرد که طی بلند مدت شما را از مزایای زیادی بهره‌مند می‌کند. بیمه عمر یکی از بهترین طرح‌های ارایه شده توسط بیمه بوده، که علاوه بر این که طی حیات شخص بیمه شده، برای وی مزایای فراوانی دارد، پس از فوت وی افراد خانواده او را از حقوق و مزایا بهره‌مند می‌کند.

بیمه عمر خود دارای انواع مختلف بوده و هر کدام از جهاتی با هم فرق دارند. به عنوان مثال: بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری و … را می‌توان انواعی از بیمه عمر معرفی کرد. مقدار دریافتی افراد از طرف بیمه، به طرح بیمه‌ی انتخاب شده و البته به قرار‌دادی که امضا شده است، بستگی دارد.

بیمه پشتوانه‌ای است که در مواقع ناگهانی و سخت، مانع از دست دادن سرمایه می‌شود. قرار‌داد بیمه، بین بیمه شونده و ارایه دهنده بیمه بسته می‌شود. طبق این قرار‌داد شخص ماهیانه مبلغی در ازای ایجاد امنیت مالی، در برابر حادثه‌های ناگوار، پرداخت می‌کند. طی مدتی که شخص مبلغ حق بیمه را پرداخت می‌کند، تمام هزینه‌های درمانی، و هزینه‌هایی که به واسطه هر گونه اتفاق ناگهانی، بر او تحمیل شده از اداره بیمه به بیمه شونده پرداخت می‌شوند. بیمه همچنین علاوه بر آن خدمات بسیاری را به بیمه شونده ارایه می‌دهد.

یکی از خدمات مفید بیمه، امکان ارایه وام به بیمه شدگان بدون نیاز به ضامن است. بیمه‌های مختلف با ارایه طرح‌های گوناگون، امکان دریافت وام‌هایی با درصد پایین را برای مشتری مهیا می‌کند. در این صورت نه تنها بیمه شونده جهت دریافت وام به ضامن احتیاجی ندارد، بلکه می‌تواند با توجه به امتیاز بیمه و نوع طرح بیمه از خدمات دیگری نیز بهره‌مند شود.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار