بهترین عملکرد در مواقع بروز بحران های کاری و شرایط استرس زا

احساس خفگی زیر فشار اغلب زمانی پدید می آید که ما بر روی جزئیات کارهایی که انجام داده ایم بیش از حد تمرکز می کنیم، و برای کنترل جنبه هایی که باید خودکار انجام شوند تلاش می کنیم. ما شروع به فکر دوباره و دوباره درباره وقایعی که استرس زا هستند می کنیم و دائماً در مورد آنها نگران هستیم.

یکی از بهترین کارهایی که شما در این مواقع می توانید انجام دهید خصوصاً در زمان هایی که ذهن شما حلقه اضطراب می سازد این است که راه بروید و پس از مدت کوتاهی به کار خود برگردید.

طبق نظر بیلوک ( متخصص علوم مغزی) داشتن یک تایم استراحت به ما این امکان را می دهد تا در مورد مشکلات خود بهتر فکر کنیم و تمام زوایای آن را بهتر ببینیم. همچنین داشتن خواب کافی بسیار اهمیت دارد زیرا در خواب مغز ما ارتباطات و ایده های جدیدی را خلق می کند.

توصیه های Beilock برای بهتر عمل کردن در موقعیت های پر استرس

  • یک تیم در اطراف خودتان با افرادی که یکدیگر را تکمیل می کنند بسازید: تیم شما باید از افراد متعهد تشکیل شده باشد نه فقط باهوش، افرادی که عقاید مختلف دارند و مکمل یکدیگر هستند. یک قدم عقب تر بایستید و با یکی از افرادتان صحبت کنید . این کار باعث می شود خلاقیتتان شکوفا گردد.
  • برای فشار های آتی خودتان را آماده کنید: همیشه برای شرایط بحرانی آماده باشید و سعی کنید این شرایط را از قبل شناسایی و برای انها راه حل هایی در نظر بگیرید .
  • ذهنیت خود را تغییر دهید: ذهنیت خود را مثبت کنید و با دید مثبت به مسایل نگاه کنید . همیشه دید مثبت به شما کمک می کند تا تصمیمات صحیح و کارامدی اتخاد کنید.
  • استراحت کنید: به خود وقت برای استراحت و آرامش گرفتن بدهید. اگر شما نمی توانید بیرون بروید، حتی تماشای محیط اطراف از پنجره یا عکس طبیعت در کامپیوتر بسیار می تواند کمک کننده باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار