3 ایده برای یافتن مشتریان بیشتر جهت خرید بیمه های عمر

بدون مشتری هیچ کسب و کاری نمی چرخد. در این مقاله اعضای MDRT ایده هایشان را برای جذب بیشتر مشتری در اختیار شما قرار می دهند. آن ها به شما توضیح می دهند که چگونه می توانید درباره بیمه های عمر و ارزش مالی که می تواند در آینده برای مشتریانتان ایجاد کند، با آن ها صحبت کنید.

چطور می توانم به کسانی که دوستشان دارم کمک کنم؟

به جای پرس و جو درباره معرف، دلیا هویی ونگ از سنگاپور می گوید بهتر است این سوال را از مشتریانتان بپرسید که “چطور می توانم به کسانی که دوستشان دارم کمک کنم؟”

در واقع من هیچ وقت مستقیما از آن ها درباره ی معرف سوال نمی کنم. به آن ها می گویم که من مشاور خانوادگی شان هستم و نه تنها به شما که به اعضای خانوادتان هم کمک خواهم کرد. مهم ترین نکته این است که شما موقعیتی را برای مشتریانتان ترسیم کنید که آن ها به کمک شما احتیاج پیدا خواهند کرد. به آن ها این حس را انتقال دهید که صرفا برای بیزینس نمی خواهید با آن ها و اعضای خانواده شان آشنا شوید؛ بلکه می خواهید با کمک آن ها با اعضای خانوادشان هم صحبت شوید و خودتان را بیشتر معرفی نمایید.

وقتی این اتفاق افتاد و شما توانستید در خانواده نفوذ کنید، اول از همه باید بتوانید خودتان را خوب معرفی کنید تا در عین جلب اعتماد، شما را هم دوست داشته باشند. با این استراتژی می توانید از طریق یک معرف به کل اعضای خانواده دسترسی داشته باشید.

خریدی جاودانه داشته باشید

جورج بی سیگوردسون موقع صحبت با افراد مسن تر و بازنشسته ها به آن ها توصیه می کند با بیمه فرزند و نوه هایشان می توانند “خریدی جاودانه” داشته باشند.

من وقتی به مشتریان مسن و بازنشسته ام درباره ی “خرید جاودانه” صحبت می کنم؛ تقریبا همگی از من می پرسند که منظورم از این عبارت چیست. و من به آن ها می گویم که شما می توانید با این کارتان دو نسل از خانواده تان را که فرزندان و نوه هایتان باشند را بیمه کنید. فرزندانی که 30 تا 35 سال سن دارند، می توانند خود را بیمه کنند ولی توان مالی برای پرداخت آن را ندارند. من به آن ها پیشنهاد می کنم تا با خرید بیمه به فرزندانشان کمک کنند و آینده بهتری برای آن ها بسازند.

در مرحله بعد من به سراغ نوه هایشان می روم. همه پدربزرگ ها نوه هایشان را دوست دارند. من به آن ها توضیح می دهم که بهترین زمان برای بیمه شدن زمانی است که بچه تازه به دنیا آمده است و در سلامت کامل به سر می برد و به آن ها پیشنهاد می کنم که می توانند با خرید بیمه هدیه ای ماندگار و ارزشمند  برای تمام عمر بچه به آن ها بدهند.

آیا بیمه های عمر ارزشمند هستند؟

 

چی تنگ هان از سنگاپور به شما ایده هایی درباره ی اینکه چگونه می توانید درباره ی ارزش بیمه با مشتریانتان صحبت کنید، می دهد.

بیمه جزو ضروریات اولیه هر فردی است و اصولا به این معنی است که افراد مبلغی را به صورت ماهانه پرداخت می کنند تا در صورتی که مشکلی برایشان در آینده پیش آمد، بتوانند با هزینه ای که بیمه در اختیارشان قرار می دهد از نظر مالی دغدغه ای نداشته باشند. علاوه بر آن با پرداخت حق بیمه ماهانه، بیمه شونده بعد از چند سال می تواند کل پول خود را پس بگیرد.

بعد از اینکه من درباره ی تمام این مزیت ها با مشتریانم صحبت می کنم؛ ان ها در جواب من میگویند که ” ببین من در شرکت x کار می کنم و دوستی دارم که در شرکت y مشغول به کار است؛ تفاوت شما با او چیست؟ چرا من باید به شما گوش بدم؟ و اینکه من چطور می توانم به شما اعتماد کنم؟”

این سوالات همه به خاطر رقابتی شدن شدید بین کسب و کارهاست. من در جواب به آن ها می گویم که شرکت های بیمه زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند و تفاوت چندانی هم در خدماتی که ارائه می دهند ندارند. پس بیایید درباره ی اینکه چرا من اینجا هستم و چرا باید شما به من گوش بدید فکر نکنیم. من اینجا هستم چون در طول زندگی خطرات زیادی پیش روی هر کسی است؛ مثل مرگ زودرس، بیماری های بحرانی یا تصادف و هر چیز دیگری.

پس چه خوشتون بیاد یا نه آینده پر از اتفاقات خوب و بد هست که امروز می تونیم برای آنها فکری بکنیم. شما می تونید الان از اتاق خارج بشید و به حرف های من گوش ندهید ولی خطر همچنان وجود دارد. بعد از این صحبت اگر مشتری بخواهد به حرفای من گوش بدهد من همه چیز را درباره ی بیمه های عمر به او توضیح می دهم.

 

 

 

1 پاسخ
  1. 0889602530
    0889602530 گفته:

    سلام
    با احترام مطالب برای افراد تازه وارد عالی است ولی اگر از زبان کارشناسان داخلی باشد خیلی بهتر می شود
    چنانچه در سایت محلی برای درج اینگونه نظرات و تجربیات باشد خیلی عالی است

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار