ارتباط با مشتری

مشاوران مالی بدون مشتری هایی که با آن ها ارتباط بر قرار می کنند نمی توانند در کار خود موفق باشند. پس به نوعی مشاوران مالی به مشتری های خود وابسته هستند. در نتیجه داشتن روابط موفقیت آمیز مسئله مهمی است. در ادامه پنج ایده آسان برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان برای شما بیان شده است :

  • قبل از اینکه من با یک مشتری ارتباط برقرار کنم باید متوجه بشم که هدف او چیست؟ این عمل نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می شود بلکه باعث می شود هم من و هم مشتری احساس مفید بودن داشته باشیم .
  • من می توانم مشتری هایم را با استفاده از علایقشان جذب کنم.
  • من می توانم با برقراری ارتباط و پرسیدن سوال های گوناگون بهترین راه برقراری ارتباط با مشتریان را پیدا کنم. من باید کارهایم را به بهترین شکل انجام دهم تا مشتری در کارهای من ضعف و مشکلی پیدا نکند.
  • من با همکاری با سایر وبسایت ها می توانم تبلیغات خود را به دست سایر مشتریان برسانم.
  • در یک پروژه کاری هر دو طرف باید اعتماد لازم را نسبت به طرف مقابل داشته باشند تا کار مورد نظر بدون هیچگونه ایرادی انجام شود. اگر من احساس کنم طرف مقابل به من اعتماد کافی را ندارد می توانم با پرسیدن سوال هایی مانند: آیا اعتماد کافی به من داری و … از اطمینان شخص مقابل مطمئن بشم.اگر او نه بگه اعتراف کرده که به من اعتماد کافی رو نداره.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار