تیم های الماس - استراتژی سازمانی

چگونه تیم های الماس به شما در رفع بزرگ ترین موانع جهت بهبود عملکرد شما کمک می کند؟

مانع شماره 1 در رشد کارهای خدمات مالی شما این است که خودتان را نمیتوانید تولید مثل کنید. شما می توانید افراد بیشتری را برای حمایت از خودتان استخدام کنید، اما به نقطه ای می رسید که باید بگویید، ” متاسفم، من با هیچ مشتری جدیدی کار نمی کنم. “

انجی هربرز، موسس و مدیر عامل FourPointe Consulting، در کارگاه آموزشی EDGE 2018 خود گفت “اولین کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه شرکت شما بتواند بدون اضافه کردن تعداد زیادی موقعیت، “شما” را چند برابر کند”. برای انجام این کار، هربرز پیشنهاد می کند طرح کسب و کارتان را بیرون بکشید و به جای آن، یک استراتژی سازمانی و تیم های الماس ایجاد کند. تیم های الماسی که هربرز 10 سال پیش ساخت، تمرین قراردادی در ذهن اوست.

تیم های الماس چه هستند؟

تیم الماس چهار نفر متمرکز در یک منطقه از کسب و کار گفته می شود. یک گراف مانند الماس شکل گرفته است، با یک نفر در بالا و دیگری در پایین، و دو نفر در وسط در هر دو طرف.

در یک تیم مشاوره مالی، یک عضو در نقطه پایین الماس وجود دارد. همکاران به عنوان افراد فنی با دانش پایه مشاوره مالی به ارمغان می آورند. این تیم به آنها می آموزد که چگونه با مشتریان کار کنند و آنها را به سمت مشاوران هدایت کنند. این افراد دارای دو شغل هستند: 1- شرکت در همه جلسات، به طوری که آنها می آموزند که با مشتریان ارتباط برقرار کنند و 2- ارسال کار به بخش خدمات مشتری

نقاط جانبی الماس دو مشاور اصلی هستند. هرکدام از نقش متولی ، به سمت موقعیت فعلی خود نقل مکان کرده اند. آنها 80٪ وقت خود را صرف ارائه توصیه به مشتریان و 20٪ وقت خود در بازاریابی و فروش می کنند. هر دو به متخصص زیرین آموزش می دهند. یک مشاور ارشد در بالای الماس است و 80 درصد وقت خود را در زمینه بازاریابی و فروش و 20 درصد با مشتریان صرف می کند.

تیم الماس چقدر موثر است؟

هربرت می گوید: “یک تیم الماس می تواند حداقل 2 میلیون دلار درآمد تولید کند و ما برخی از تیم های الماس داریم که درآمد 6 میلیون دلار را تولید می کنند.”

این تیم تداوم را برای مشتریان فراهم می کند. اگر یکی از اعضای تیم در دسترس نبود، سایر اعضا محل می توانند جایگزین فرد شوند. هنگامی که یک مشتری را به جای یک فرد به یک تیم متصل می کنید، این رابطه بزرگ تر احساس می شود و مشتری بیشتر شما را پاسخگو می بیند.

چگونه کار را با تیم های الماس شروع می کنید؟

شما باید در ابتدا به تدریج تیم الماس خود را بسازید. در قدم اول یک همکار برای خود استخدام کنید” پس از آن که او 18 ماه شما را دنبال کرد، آن ها را در موقعیت مشاور بگذارید. شما می توانید مشتریان را به آنها ارجاع دهید، اما از آنها نخواهید تا به سرعت مشتریانتان را بیفزایند.”

هنگامی که مشاور در این موقعیت مستقر شد شما همکار دیگری را استخدام می کنید تا از او پیروی کند. این فرآیند تکرار می شود و شما یک شخص ثالث را استخدام می کنید. اولین تیم الماس شما در حال حاضر در محل مستقر است.

هنگامی که یکی از مشاوران اصلی آمادگی خود را برای شکستن و تبدیل شدن به یک مشاور ارشد اعلام می کند، تیم دوم الماس شما ایجاد می شود. شما برای مشاور ارشد، باید یک همکارجدید استخدام کنید و تیم جدیدی بسازید . دقیقاً همانطور که اولین تیم را تشکیل دادید.

 اگر مشاور اصلی تیم دوم درخواست خارج شدن داشته باشد، شما به سرعت سه تیم الماس در عملیات خود دارید که همه در کسب و کارتان کمک می کنند.

اگر شما یک تیم الماس را بسازید، خودتان آن را تکرار خواهید کرد. مطابق نظر هرزبر این عمل واقعا موثر و لذت بخش است به نوعی که دیگر شما احتیاجی به یافتن مشتری ندارید و این مشتری است که شما را می یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار