آینده مالی مطلوب

اگر می‌توانستم سه کار مفید برای داشتن آینده مالی مطلوب انجام دهم که امسال بتوانند مورد استفاده قرار گیرند، آن سه کار چه خواهند بود؟

همه افراد، پیوسته در تلاش ساختن آینده مالی مطلوب و ایده‌آل هستند. یکی از راه‌های منطقی جهت ساختن آینده‌ای درخشان و ایجاد کسب و کاری پر بازده، طرح سوالاتی است که بتواند ما را در این راه یاری کند. سوال‌‌هایی که بتوان با رسیدن به پاسخ آنها آینده مالی مطلوبی را ساخت، بسیار کارآمد هستند. مشاوران مالی با مطرح کردن این سوالات و رسیدن به پاسخ آن‌ها، می‌توانند به راحتی مشتریان خود را درک کرده و بهترین راهکار را به آن‌ها پیشنهاد کنند.

در واقع، طرح این گونه سوالات می‌تواند موجب افزایش اطلاعات و آگاهی فرد شود. این پرسش و پاسخ‌ها در درک نیاز مشتری و ایجاد یک آینده مالی مطلوب، به شما کمک خواهند کرد. با طرح سوالاتی که اطلاعاتی جامع در مورد نیاز مشتری و انتظاراتش از خدمات ما در اختیارمان قرار می‌دهد، آینده شغلی و مالی خود را تضمین کرده‌ایم.

راه‌های پیشرفت کسب و کار و به اوج رساندن مجموعه کاری

بسیاری از افراد به منظور ایجاد شغل و کارآفرینی، مجموعه ای را با ایده‌ای تازه بنا می‌کنند. شرکت‌های مختلف، از ایده‌های نو و تکنولوژی روز دنیا در راستای رفاه حال افراد و تسهیل کردن زندگی آن‌ها، بهره‌ می‌برند. با توجه اینکه مشغله کاری افراد رو به افزایش است و نیاز افراد به خدمات مفید ارایه شده توسط مجموعه‌های تازه تاسیس زیاد احساس می‌شود، باعث شده، شاهد استقبال روز افزون مردم از خدمات جدید و نو باشیم.

شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولیدی‌های زیادی در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند

نقطه اشتراکی که در تمام این مشاغل و کسب و کارها وجود دارد، رفع نیاز مشتری است. مشتری یا فردی که متقاضی استفاده از خدمات است، پس از احساس نیاز و مفید دانستن خدمات ارایه شده، به استفاده یا خریداری آن ترغیب خواهد شد.

در واقع تمام این مجموعه‌های کوچک و بزرگ، دارای خدماتی هستند که به شیوه‌های مختلف آن را عرضه می‌کنند. از ارتباط تنگاتنگی که  بین خدمات هر مجموعه و مشتریان وجود دارد می‌توانیم نتیجه بگیریم که، رضایت و نظر مشتریان در نهایت، منجر به موفقیت و شکوفا شدن  یک کسب و کار تازه تاسیس می‌شود.

مشاغل تازه تاسیس و شرکت‌ها، جهت آگاهی از نیاز مشتری و  برطرف کردن آنها به اطلاعاتی نیاز دارند؛که با طرح پرسش‌هایی استاندارد به این اطلاعات دست  خواهند یافت. در این صورت می‌توانند با آگاهی کامل از مشخصات کالای مورد نیاز مشتری و همچنین نوع و کیفیت خدمات، بهترین‌ها را به مشتریان خود ارایه دهند.

موردی که موجب دوام و پیشرفت یک مجموعه می‌شود و می‌تواند آینده مالی ایده‌آلی را برای آن رقم بزند، ارایه خدمات با کیفیت، همراه با آگاهی و درک کامل از انتظارات مشتریان است. در واقع این مشتریان هستند، که با استقبال از خدمات کارآمد مجموعه، شرایط پایداری و پیشرفت را برای آن به ارمغان خواهند آورد.

حفاظت از ارزش خالص

ارزش خالص در واقع برابر است با، میزان دارایی فرد که طی سال‌های کاری کسب کرده است. افراد، راهکارهای متنوع و زیادی را جهت حفظ ارزش خالص در برابر بحران‌های اقتصادی، در پیش می‌گیرند. با توجه به تورم و شرایط اقتصادی که درکشور ما وجود دارد، یکی از روش‌های حفظ ارزش خالص و سرمایه گذاری مطمئن، خرید ملک است. به علت نرخ بالای تورم و نوسانات قیمت آن، افراد با خرید ملک نه تنها چیزی از سرمایه خود را از دست نداده‌اند، بلکه از آن محافظت نیز کرده اند.

 

خدمات بیمه یکی از مهمترین روش های رسیدن به آینده مالی مطلوب است

طبق قانونی که در اغلب نقاط جهان رایج است، افرادی که مالک هر گونه ملک نظیر خانه، مغازه یا … هستند، سالیانه مبلغ مشخصی را به عنوان مالیات پرداخت می‌کنند. این مالیات، در واقع مبلغی منطقی است و در ازای ارایه خدمات شهری اخذ می‌شود. بیمه، یکی از راه‌های اصولی و منطقی جهت حفظ سرمایه است؛ از این رو افراد جهت حفظ ملک خود از خطرات احتمالی، با پرداخت مبلغی مشخص به بیمه از حفظ دارایی خود اطمینان کسب می‌کنند.

برنامه‌های بلند مدت کسب و کار

هر مجموعه کاری با داشتن یک کسب و کار موفق، دارای هدف گذاری مالی مشخص ، برنامه‌های بلند مدت کسب و کار از پیش تعیین شده است. در واقع وقتی افراد مشغول به کار می‌شوند، ممکن است پس از مدتی به دلایل زیادی تصمیم به خروج از کار بگیرند. این خروج می‌تواند برای مدتی مشخص و یا برای همیشه باشد. مسئله‌ای که در این مبحث حایز اهمیت است، داشتن برنامه بلند مدت کسب و کار و داشتن برنامه و هدفی اساسی بر پایه اطلاعات، آگاهی و مطالعه است. در این صورت فرد می‌تواند آینده مالی مطلوب و ایده آل و برنامه ریزی شده ای برای خود رقم بزند.

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار