آیا شما با آرم هتل ریتز کارلتون را دیده اید؟ (یک شیر که زبانش بیرون است) تصور می کنم هیئت مدیره مدت طولانی را صرف مطالعه آن کرده است. آنها باید با آرم چه می کردند؟ آیا آنها باید زبان شیر را نشان می دادند؟ موقعیت زبان به چپ بهتر بود یا راست؟ زبان باید داخل دهان باشد یا خارج ؟

به نظر شما چه کسی به این مسائل اهمیت می دهد؟ آنچه که مردم اهمیت می دهند تجربه است. آنها به نحوه احساسات خود اهمیت می دهند. همیشه این تجربه است که مهم ترین قسمت ماجراست. روشی که باعث می شود مردم احساس کنند. هیچ وقت این موضوع را فراموش نکنید.

اجازه دهید خاطره ای برای شما تعریف کنم : یکی از بزرگترین مشتریان من سگ بزرگی خریداری کرده بود ، که تمام خانواده آن را دوست داشتند. اما این شگ بسیار شیطان بود ، او همه چیز را می جوید و مدام به این طرف و آنطرف می پرید و با صدای بلند پارس می کرد.

مشتری من درباره این واقعیت آگاه بود که من همیشه برای جلسات بیزینسی خود ، سعی می کنم شیک پوش باشم. من همیشه لباس های خوب به همراه کفش پاشنه بلند می پوشیدم. بنابراین او فکر کرد که می بایست برای این مشکل چاره ای اندیشیده شود تا سگ خانواده لباس مرا خراب نکند . بنابراین پس از فکر کردن به من ایمیل داد و گفت : بهتر است بجای کفش پاشنه بلند از چکمه های چرمی استفاده کنید تا در مقابل سگ از شما محافظت کند .

من در مورد این موضوع فکر کردم  که چگونه می توانم کاری متفاوت انجام دهم؟ بنابراین تصمیم گرفتم که لباس راحتی سگی ( onesie ) خریداری کنم .  آن را پوشیدم و در مقابل در ورودی ظاهر شدم.

مشتری من کاملا عاشق آن لباس شده بود و می گفت کار بسیار فوق العاده ایست. با هم عکس گرفتیم و از این موضوع تا جایی هیجان زده بود که داستان آن را برای دوستانش تعریف کرده  بود. یکی از آن دوستانی که تحت تأثیر قرار گرفته بود ، زنگ زد زیرا می خواست مشتری بشود.

زیاد سخت نیست . فقط کافیست کمی متفاوت فکر کنید

کریس لیچ ،یک عضو 41 ساله MDRT از کاردیف ، ولز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار