دو عادت برای موفقیت در کسب و کار

یکی از کلیدهای موفقیت در توسعه کسب و کار این است که بدانید چه چیزی را بارها و بارها انجام می دهید. به عبارت دیگر عادت های خود را بشناسید.  جولیان . اچ گود جونیور می گوید این دو عادتی بیش از سه دهه به من کمک کرد تا عضو  MDRT  باشم .

شماره 1: هر هفته 10-12 ملاقات داشته باشید

قرار ملاقات های شما می تواند جلسات شخصی با مشتریان و مخاطبان هدف،  در دفتر آن ها یا دفتر خود شما باشد. همچنین این جلسات می تواند از طریق اسکایپ یا تلفن باشند. راه های زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد . هر کاری که برای شما راحت تر است را انجام دهید.  مهم این است که 10-12 ملاقات در هفته به طور منظم با مشتریان و مخاطبان خود داشته باشید. با این روش من تضمین میکنم که کسب و کار شما موفقیت آمیز خواهد بود.

شماره 2: از افراد صاحب منسب و با نفوذ بخواهید شما را به افراد دیگر معرفی کنند.

هنگامی که شما یک رابطه مبتنی بر اعتماد با یک مشتری یا مرکز نفوذ ایجاد کرده اید، تبدیل شده اید به یک شخص مراجعه کردنی !  مشتریان و مراکز نفوذ خوشحال خواهند شد تا به شما کمک کنند.  شما فقط باید از آنها بخواهید تا شما را به سایر دوستان خود معرفی نمایند.

چگونه می توان درخواست خود را مطرح کرد؟ یک راه این است که نامه ای بنویسید که با آن راحت تر هستید. از هر شخصی که ممکن است از حدمات و محصولات شما نفع ببرد، هم درخواست کنید. مجبور نیستید که آن را بلند و دقیق بنویسید. این متن باید از قلب شما بیرون آمده باشد .

چه شما در ابتدا راه حرفه خود باشید و چه آن که بعدا می خواهید به حرفه خود وارد شوید، مطمئن شوید که از این دو عادت در روزمرگی های روزانه و هفتگی خود استفاده خواهید کرد. آن ها برخی از کلیدهای موفقیت در تخصص ما هستند.

جولیان . اچ گود جونیور از نیواورلئان، لوئیزیانا، یکی از اعضا MDRT از سال 1984 است. او به عنوان رئیس MDRT در سال 2011 خدمت کرده است و از نظر شایستگی جزو بهترین ها بوده است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار