افزایش فروش

اگر شما نمی توانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید، طبیعی است که در میزان درآمدتان محدودیت داشته باشید. این ترفند­هایی که در طولانی مدت تاثیرگذاری آن­ها ثابت شده است را در نظر داشته باشید تا در آینده بتوانید با افزایش فروش محصول ، افزایش درآمد نیز داشته باشید:

ارزش خود را بدانید

این محصول ما و یا خدمات ما نیست که بیشترین ارزش و تاثیر را برای مشتریان ما دارد، بلکه پیشنهادات ما برای مشتریان مهمتر و تاثیرگذارتر از محصولات ماست. سعی کنید مشتریانتان را در یک راه درست و با دلایل منطقی راهنمایی کنید، سعی نکنید که همه­ی آن­ها را به سمت یک سیاست خاص سوق دهید. اگر بتوانید که اعتماد مشتریان خود را بدست بیاورید حرف شما از ارزش بسیار بالایی برای مشتریان برخوردار است.

ایرادات وارد شده به کارتان را بشناسید

ایرادات وارده بر کارتان را بر طرف کنید و قیمت کالا و یا خدمات خود را کاهش دهید. هنگامی که مشتریان می­بینند شما به نظرات آن­ها علاوه بر گوش دادن اهمیت می­دهید به شما و خدماتتان امیدوار می شوند و با گارد کم­تری با شما ارتباط برقرار می­کنند. هم چنین سعی در برقراری ارتباط با مشتریان خود بکنید و به تیم خود آموزش دهید تا در هر قدم ارتباط با مشتریان چه کارهایی باید انجام بدهند.

مردم چیزی را که شما از آن اطلاع ندارید را نمی­خرند

سعی کنید توضیحات خود را در مورد محصول و یا خدماتتان بسیار ساده و ظریف بیان کنید، و به شدت از ارتباط با دانش اندک خود داری کنید. ممکن است شما اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار خود داشته باشید ولی خب نتوانید این اطلاعات را به مشتری منتقل کنید. اگر بتوانید کاری بکنید که هرکسی شما را متوجه شود شما پولدارترین مشاور جهان خواهید شد ولی در طرف مقابل اگر کسی حرف شما را متوجه نشود کسب و کار شما دوامی نخواهد داشت.

رویاهایتان را بفروشید، نه محصولتان را

ارزش شما به عنوان یک مشاور متخصص در کسب و کارتان تا حد زیادی به قدرت حل مشکلات شما بستگی دارد. هرچقدر اطلاعات شما در مورد کسب و کارتان بیشتر باشد و بتوانید مشتریان خود را قانع کنید هم اعتماد به نفس شما بالاتر می­رود و هم مشتریان با شما راحت­تر خواهند شد. مشتریان شما آرزوی یک بازنشستگی بدون دغدغه و آینده­ای تضمین شده برای فرزندانشان دارند. به یاد داشته باشید، شما رویاها را می­فروشید، نه محصول و یا خدمات را.

به مشتریان خود بگویید که یک بیمه مناسب چگونه مشکلات را حل می­کند

با مشتریان خود درباره یک مشکل همانند مالیات و یا درباره­ راه­ هایی که درآمد آن­ها به کلی نابود می­ شود صحبت کنید. بگذارید مشتریان بیمه عمر شما را بشناسند. قبل از این­ که در مورد راه حل ­های خود با مشتریان صحبت کنید مطمئن شوید که کاملا در مورد شرایط کاری شما و ساز و کار شما آگاه هستند. سپس روش­های خود را برای حل مشکلات آن­ها توضیح دهید. مطمئن باشید که اگر مشتریان به صورت واضح سازمان شما را بشناسند تا حد زیادی به شما در حل مشکلات آن­ها کمک شده است.

1 پاسخ
  1. 0889602530
    0889602530 گفته:

    سلام مطالب خیلی آموزنده بود و چنانچه نمونه مثال های کاربری به آن افزوده شود بهتر و قابل لمس تر برای خواننده خواهد بود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار