مشاور مالی - عبور از بحران کرونا

به عنوان مشاور مالی، ما برای بحران ساخته شده ­ایم. حرفه ما ایجاب می­کند که با مشتری های خود روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و به آنها در یادگیری ، تنظیم و آماده شدن برای رویداد مهم و سخت بعدی کمک کنیم . توصیه هایی که امروز برای استفاده از این بازار  و شرایط بوجود امده در اثر ویروس کرونا به شما می­کنم با استفاده از تجاربی که در بحران مالی 2009-2008 داشتم، بدست آمده است.


بیمه عمر ، بیمه سالیانه و مشاوره انسانی برای زمان استرس و مشکلات ساخته شده ­است. من به مدت 30 سال به مشتریانم می گویم که لازم نیست مبلغی را برای افزایش قیمت ها به من بپردازند، کاری که هرکسی می تواند انجام ­دهد. من به مشتریانم می­گویم که آنها برای روزهای سخت مانند امروز هزینه من را پرداخت می کنند. من خوابم را از دست می­دهم تا مشتری هایم مجبور نشوند خواب و زندگی خود را از دست دهند. مشاوران مالی تنها نوع از مشاوران هستند که در واقع در زمانی که مردم به بیشترین میزان کمک نیاز دارند، بدون پرداخت هزینه، به افراد کمک می کنند.پ س به این افتخار کنید که یک مشاور مالی هستید.

سال 2008 و 2009 سالهای سختی بود، زیرا ما دوره طولانی اخبار منفی و فراز و نشیب بازار را تجربه کردیم. مردم شغل خود را از دست می­دادند . مشاغل بسته شدند. دولت روز به روز در حال تغییر قوانین، خریدن شرکت ها و صدور آیین نامه جدید بود. حتی بانکها در آستانه ورشکستگی بودند، اما امروز وضعیت بسیار متفاوتی است.
در حالی که ترس واقعی است، بازه زمانی بسیار کوتاهتر و متفاوت است. به چیزی که فقط شش هفته قبل فکر می کردید نگاه کنید، تمام برنامه ها به هم ریخت و زندگی از این رو به آن رو شد. همه اینها فقط در شش هفته تغییر کرد.

رکود بزرگ سال 2008 در اواخر سال 2007 به واقعیت تبدیل شد ، در مارس 2009 به پایین صخره رسید و تا سال 2011 بهبود نیافت. دوره ای ناگوار بود که طی آن آرامش مثبت کمی وجود داشت، اما ما در همین بازه زمانی بطور عمده مشتری خود را پایه گذاری کردیم و انها را گسترش دادیم. بیاد داشته باشید که مشتریان ما دیدگاه ما در مورد زندگی را به اشتراک می گذارند. مثبت بمانید و از چشم انداز تاریخی استفاده کنید.

موارد زیر نمونه هایی است که من از آنها استفاده کرده ام و به مشتریان ، کارکنان ، خانواده و بسیاری از مشاوران دیگر گفتم. همچنین توضیح می دهم که چگونه ما طی آن بازه زمانی رکود اقتصادی بطور نمایی رشد کردیم و مشتری­های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادیم. و اینکه چطور شما می توانید مشتریان  خود را نیز رشد دهید.

1. مشتریان انتظار ندارند که شما همه پاسخ ها را داشته باشید

آنها انتظار دارند در مواقعی مانند الان به ترس­ها و مشکلات آنها گوش دهید. اطلاعات تأیید شده و صحیح را از منابع معتبر ارائه دهید تا به آنها کمک کند دیدگاهی مستند و براساس تجربه، درباره آنچه اکنون اتفاق می­افتد، دریافت کنند . ایده های شرکت خود را که در جهت فروش نیستند اما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می­کند، با آنها به اشتراک بگذارید. اولویت را بر روی جریان نقدینگی بگزارید . این ممکن است به معنای تأخیر در فروش باشد، اما ممکن است به معنای به دست آوردن مشتری طولانی مدت باشد. آنها در آینده براین اساس شمارا قضاوت می كنند، که چگونه به آنها كمك می كردید، پس همین حالا این کار را انجام دهید.

2. چشم انداز وسیع و براساس تجربه داشته باشید

به سرعت یک چشم انداز تاریخی و مستند بدست آورید. در مورد رکودهای اقتصادی گذشته بخوانید و خواندن خود را به وب سایت های مبتنی بر واقعیت محدود کنید.

3. کتاب “5 سطح رهبری” جان مكسول را بخوانید

حتما کتاب “5 سطح رهبری” جان مكسول را بخوانید و پنج سطح رهبری را در عمل فعلی خود بكار بگیرید. خواندن کتاب را امتحان کنید و “کارمند” را با “مشتری” جایگزین کنید. مشتریان ما به دنبال ما برای رهبری هستند. کسانی که رهبری می کنند رشد خواهند کرد. کسانی که به رسانه ها و بازارها اجازه می دهند عمل خود را پیش ببرند ، تجارت خود را از دست می دهند.

4.مانند رهبرها فکر کنید

اکنون ، رفتار های خود را مطابق تفکرات رهبران كنترل كنید. گروهی از مردم و دوستان را پیدا کنید که می توانند به شما در رشد کمک کنند.

5. برقراری ارتباط ، برقراری ارتباط ، برقراری ارتباط

مشتریان­ ما و کارمندهای انها می ترسند، زیرا ما چیزهای نامشخصی را تجربه می کنیم. ما در سال 2008 تماس های منظم ، هفتگی در بازار و اقتصاد را با کلیه مشتریهای اصلی و چشم اندازهای خوب خود برقرار کردیم. ما پیشنهاد نکردیم که چیزی بفروشید ، فقط مشاوره و اطلاعات. ما همچنین طی 12 سال گذشته این تماسها را در اوقات خوب و بد انجام داده ایم. ما نمی توانیم بازارها، اقتصاد، جریان های اپیدمی کرونا یا هزاران مشکل پیش رو را کنترل کنیم. اما ما می توانیم واقعاً مراقب مشتری و خانواده آنها باشیم. حتی موفق­ترین مشتری شما ترسیده است و دنبال کسی است تا او را آرام کند، کسی که به او گوش دهد تا بتواند نگرانی­ های خویش را با او درمیان بگذارد. آن شخصی باشید که مشتری­ها می خواهند با شما نگرانی های خود را در اشتراک بگزارند، حتی اگر به اندازه آنها وحشت زده باشید.

6. جمع آوری داده ها

همانطور که با مشتری تماس می گیرید، من اکیداً توصیه می کنم با بهترین چشم انداز خود تماس بگیرید، در مورد چگونگی تأثیرگذاری اقدامات آنها سوال بپرسید. این داده ها را گردآوری­کرده و سعی کنید با آنچه می شنوید به دیگران کمک کنید. اطلاعات نزد شما باید محرمانه باشد، اما می توانید با ایده های ساده جمع آوری شده از این تماس ها ، به دیگران کمک کنید.

7. ایمان خود را حفظ کنید

این بیماری همه گیر ویروس برخلاف سایر بحران های مالی است زیرا تاریخ انقضا دارد. ما نمی­دانیم دو هفته یا دو ماه است، اما سرانجام مانند همه ویروس­ها پایان می یابد. بهترین قسمت ماجرا اینجاست، ما به عنوان یک گروه قوی­تر می شویم زیرا این اتفاق افتاد. ما برای این ساخته شدیم! ایمن باشید ، عزمی راسخ داشته باشید ، قوی باشید ، یک رهبر باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو و بهینه سازی توسط : نوین ادمین

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
با خرید جعبه ابزار برای استفاده از تمامی امکانات سایت وجهی پرداخت نمی کنید.معرفی جعبه ابزار